DEVETNAESTA NEDJELJA KROZ GODINU „C“,

Blagdan

 

  • Devetnaesta je nedjelja kroz godinu „C“. Misu smo slavili za:

      9.00 h + Ivicu Piličić

     18.30 h + obb. Nikolić, Jonjić i Jelenu Jozić

  • U utorak je sv. Terezija Benedikta od Križa ili Edith Stein, u srijedu sv. Lovro, đakon, u četvrtak Klara, redovnica.
  • Zahvaljujemo darovateljima za potrebe radova u župi. Završili smo fasadu sjevernog pročelja i uređenje dvorana za katehezu i pjevališta. Čekamo kamen Kanfanar iz Istre, ako stigne u ovome tjednu i započnu radovi popločivanja, mise će u nedjelju i na Veliku Gospu biti slavljene u dvorištu, što će biti označeno.
  • Hodočašće na Mariju Bistricu polazi u nedjelju 11. rujna. Cijena prijevoza je 60 kn. Upisi od ponedjeljka u župnom uredu.
  • U predvorju nabavite novi broj Glasa Koncila.
  • Iz povijesti župe:

     Devedesetih godina izdan je posebni katehetski priručnik „Snagom vjere“ kao podsjetnik temeljnih vjerskih istina potrebnih za primanje svetih sakramenata.

     Vjeronauk u školi dobio je svoju punu satnicu, a radi boljeg upoznavanja s Crkvom i njezinom djelatnošću organiziraju se oko Božića susreti za učitelje.

     Objavljena je pjesmarica “Iskre radosti“ s duhovnim pjesmama koje se pjevaju u župi.

     Pod vodstvom Hrvoja Majića i Josipa Škvorca započela je s radom tamburaška škola.

     Svoj umjetnički izraz imali su prilike pokazati domaći umjetnici na likovnim kolonijama iza kojih su organizirane prodajne izložbe.

     S radom je započela župna knjižnica, te povremeni listić „Obitelj“ preimenovan u „Svjetlo Života“.

     Uočeno je da relativno malen broj deklariranih katolika prilikom popisa pučanstva, ima kontakt s Crkvom. Naime, Prečko je tada obuhvaćalo i prostor Vrbana, današnje tri župe, s više od 25.000 stanovnika, ali prilikom Božića 1995. godine samo je 2.840 obitelji s 8.656 župljana ili otprilike jedna trećina primala blagoslov. Tako je prema S. Kušaru, „detektirana pojava religioznog elekticizma u skladu s kojim si čovjek-kršćanin slaže kršćansku vjeru birajući one elemente koji mu u trenutnoj egzistencijalnoj situaciji trebaju ili koje nameće trenutno vladajući nazor u društvu. Zbog toga kršćanska vjera u svom katoličkom obliku znači samo izraz povijesne kulturne smještenosti, a ne dubinsko prihvaćanje Kristove poruke. Problem postaje još zamršenijim kada se u tu podlogu umeću elementi istočnih religija te niz pseudoreligijskih i ezoterijskih ponuda dovodeći, zapravo, do sve veće egzistencijalne izgubljenosti.“

 

  • Blagoslov Božji neka vas prati u novom tjednu pred nama.